Zmysel života

28.03.2011 14:56

 

Bože, prečo je všade toľko zla?
Kde sa nabralo?
Ľudia občas horší jak zvery,
veď to tak nebolo!
Svet plný trápení a krížov,
kalvária stále ťažšia.
Žiť sa mi nechce, veď stále ma len víta pád.
V bahne až po uši.
Vzájomná nevšímavosť, sebectvo
opantáva nás a
východisko nevidieť.
Prečo radšej nie som neživou vecou
nič necítiacou? Bola mi daná rola človeka.
Život treba prežiť a prijať sa.
Ale ako a kam?
Prečo sa musí prach trápiť?
Mnohých už odfúklo i
dobrovoľne.,
a bez práva, lebo
nezvládli kalváriu .
Som zbytočnosťou opantaná.
Mnohé otázky bez odpovedí
Nezodpovedané.
Diktátorov mnoho, búrim sa
No asi zbytočne.
Život si odžiť!
Talentov dosť pre všetkých
Okrem mňa.
Hľadanie zbytočné...
Antitalent na všetko.
A cieľ?
Robiť iných šťastnými?
A kto sa zľutuje
Nado mnou?
Žiť je ťažké umenie,
Zas musím navštevovať školu
A milovať i s bolesťou
Ináč si ku mne nájde cestu prehra
A ja prehrám.