Pre motiváciu 1

29.01.2013 18:27

Nick Vujcic – Niečo viac


Kam ideme, keď nám dochádza nádej?
Keď sa cítime prázdni,
Keď už nič neostalo...

Niekedy som už tak unavený
Len sa snažím nájsť miesto,
kam položiť svoju hlavu
Pozerám sa hore na nebo
Cítim to najhrejivejšie svetlo
Ako ma utešuje.
Videl som obrovské výšky,
ktoré mi pripomínali,
že som nažive.
Nechcem zomrieť,
nechcem premárniť
ďalší deň alebo noc.
Viem, že je tu niečo viac,
než to, pre čo žijeme.
Vidím to vo hviezdach, cítim to na pobrežiach,
Viem, že niečo je, viem, že je niečo viac.
Myslím, že všetci sa bojíme, že by sme mohli byť osamotení,
Sami tu dole.
My všetci chceme mať nejakú vieru, prinajmenšom
V mojom prípade to je pravda, dôvod proste veriť.
Videl som obrovské výšky, ktoré mi pripomínali, že som nažive.
Nechcem zomrieť, nechcem premárniť ďalší deň alebo noc.
Viem, že je tu niečo viac, než to, pre čo žijeme.
Vidím to vo hviezdach, cítim to na pobrežiach, viem, že niečo je.
Tento svet sa môže rozpadnúť do oceána, môže dnes večer všetko skončiť.
Podrýval som ťa a pak som sa snažil ťa nájsť Môj jediný zdroj svetla.
Dýcham.. dýcham.. som nažive!

Keď mi bolo 1O rokov, pokúsil som sa spáchať samovraždu. Stratil som svoju nádej. Pokúsil som sa utopiť, ale nešlo to. Boh mal plán pre môj život, aby som dával nádej ostatným ľuďom skrze môj príbeh.

Viem, že je tu niečo viac, nechcem zomrieť, nechcem premárniť ďalší deň alebo noc. Viem, že je tu niečo viac, než to , pre čo žijeme. Vidím to vo hviezdach, cítim to na pobrežiach. Viem, že je tu niečo viac. Nechcem zomrieť, nechcem premárniť ďalší deň alebo noc. Viem, že niečo je!

https://www.youtube.com/watch?v=GuTV7yBxYrU

--------------

"VČERA" je moja spomienka... "DNES" je moja realita a "ZAJTRA" je môj sen, z ktorého spravím peknú realitu a ešte krajšiu spomienku...