Budeš tam

29.07.2012 21:14

Budeš tam..

Až budem spomínať na tie časy
a na sny ktoré sme kedysi mali
budem rada
Pretože sa mi dostalo požehnania
stretnúť ťa v svojom živote
až budem spomínať na tie dni
budem sa ti pozerať do tváre
bol si tu skutočne pre mňa

®: V snoch ťa vždy vidím
stúpať do neba
v mojom srdci budeš mať vždy
svoje miesto
po celý môj život
navždy zostane časť teba vo mne zachovaná
a všade kde budem
budeš so mnou.

Poskytol si mi pocit
pocit, že sa môžem
dotknúť neba
a vždy si budem pamätať
tu silu, ktorú si mi dal
s tvojou láskou som to zvládla
oh, toľko som ti dlžná
bol si tu skutočne pre mňa

®: V snoch ťa vždy vidím
stúpať do neba
v mojom srdci budeš mať vždy
svoje miesto
po celý môj život
navždy zostane časť teba vo mne zachovaná
a všade kde budem
budeš so mnou.

Pretože stále
som v tebe videla svoje svetlo, svoju silu,
a chcem ti teraz poďakovať
za všetky dni
kedy si tu bol naozaj pre mňa
kedy si tu bol naozaj pre mňa
navždy

®:
Budeš tam.

Faith Hill - There you'll be (Pieseň k filmu Pearl Harbor)