Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia (pieseň)

29.07.2012 21:18

Ulice Filadelfie

Byl jsem zhmožděný a potlučený
a nemohl jsem říct, co cítím
nemohl jsem sám sebe rozpoznat
viděl jsem svůj odraz v zrcadle
a nepoznal jsem svůj vlastní obličej.
Bratře, chceš mě nechat takhle, chřadnoucího,
v ulicích Filadelfie?

Šel jsem ulicí,
dokud mi nohy neztěžkly jako kámen
slyšel jsem hlasy přátel
vytrácející se a zmizelé
A v noci můžu slyšet krev ve svých žilách
černou a šumící
jako déšť v ulicích Filadelfie.

A žádný anděl mě nepřivítá
jsme prostě jen my dva, můj příteli
a moje šaty už mi nepadnou
šel jsem tisíce mil
jen abych svlékl tuhle kůži.

Už padla noc, já ležím a nemůžu usnout
a cítím, jak se pomalu vytrácím
tak mě uvítej, bratře, svým zrádným polibkem
nebo zanecháme jeden druhého osamělého
jako teď v ulicích Filadelfie?
(www.karaoketexty.cz)